zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
persberichten
 

Gebruik van Easy Up tenten tijdens beurzen: zo creëer je een opvallende beursstand!

16 oktober 2020 - Met een Easy Up tent val je op tijdens een beurs als bedrijf. Dit is belangrijk, om de naamsbekendheid van je bedrijf te doen laten groeien en potentiële nieuwe klanten aan je bedrijf te binden. Een groot voordeel van deze tenten is dat ze binnen één minuut op hun plek staan. Zo heb jij je handen vrij voor andere voorbereidende werkzaamheden. Een tent alleen is niet voldoende om tot een opvallende beursstand te komen. In dit artikel geven we tips die je op weg kunnen helpen.  


Zorg voor een banner met je bedrijfsinformatie 


Zeker op een drukke beurs zal je niet iedere potentiële klant te woord kunnen staan. Je wilt voorkomen dat zo’n potentiële klant doorloopt, zonder de belangrijkste USP’s van je organisatie te hebben bekeken. Maak gebruik van een rolbanner, die je voor de stand kunt zetten. Met een dikgedrukt en opvallend lettertype kan een voorbijganger niet om de USP’s van je bedrijf heen! 
 
Tip: maak op een dergelijke banner gebruik van een QR-code, die een geïnteresseerde doorschakelt naar een landingspagina op je website. Het scannen van een QR-code is tegenwoordig heel eenvoudig en wordt door steeds meer mensen gedaan als zij meer informatie wensen.

Kies voor een tent met gesloten zijkant 
In plaats van een losse banner kan ook het bedrukken van de zijkant van de tent bij je beursstand interessant zijn. Het bedrukken van de zijkant valt direct op bij voorbijgangers. Mede doordat het oppervlak die door de zijkant gevuld wordt. Laat je tent bedrukken door een specialist, zodat jij indruk kan maken met die ware eyecatcher bij je stand. 

Bovendien is een tent met een gesloten zijkaant ook ideaal als de beurs buiten plaatsenvindt. Door de zijkant van een doek te voorzien sta je uit de wind, wat het wegwaaien van bijvoorbeeld flyers voorkomt.

Draag een bijpassende, opvallende outfit 
Nu je beursstand bijna klaar is om aan de slag te gaan, dien je nog enige aandacht te besteden aan je eigen outfit. Zorg dat je outfit past bij de kleuren van je beursstand. Vaak zijn dit ook kleuren die terugkomen in de huisstijl van het bedrijf. Je wilt dat een voorbijganger eenvoudig kan zien wie er bij de beursstand hoort. 

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
advertorial
Plan van Aanpak: 3 stappen voor meer e-mail marketingsucces
In dit white paper / Plan van Aanpak legt Spotler uit hoe je 1) je doelen en doelgroepen in kaart brengt, 2) met welke middelen je je doelen en doelgroepen bereikt en 3) wie het uitvoert en wanneer. Download het handige document, inclusief checklist.
Download het Plan van Aanpak
Lees verder
Wat je allemaal moet weten bij het verbouwen van je kantoorruimte
5 redenen waarom het aanhaken van een freelance online marketeer de juiste keuze is
reacties
'Beleggers hebben binnen 3 tot 6 jaar hun geld terug' (1) 
Subsidie voor ondernemende uitvinders (1) 
Optimisme technische bedrijven overstijgt coronacrisis (1) 
Een vijfde keurt tattoos op kantoor af (1) 
Marketeer mist kennis van online marketing (1) 
Nederlander werkt na corona liever niet meer tegelijk met partner vanuit huis (1) 
Huizenkopers wijken steeds meer uit naar Overijssel, Groningen, Flevoland en Drenthe (1) 
top10
Pandemie inspireert Nederlanders tot gerichte om- en bijscholing naar banen van toekomst
Nederland stijgt zeven plaatsen op Global Gender Gap Index
De toekomst van IT innovaties in vijf opvallende steden
Nederlandse werknemer wil nieuwe digitale vaardigheden
Logisch dat we zo vaak onlogisch denken
Bijna 900 procent meer aanvallen met fileless malware
CXO’s in EMEA zetten fors in op cloudgebaseerde back-up
Nederlandse sollicitant omschrijft zichzelf het vaakst als ‘teamplayer’, ‘gemotiveerd’ en ‘ambitieus’
Marketing- en salesafdelingen werken langs elkaar heen
De belangrijkste trends in mobile voor de zakelijke markt
meer top 10