Gebruik van Easy Up tenten tijdens beurzen: zo creëer je een opvallende beursstand!
16 oktober 2020 -
Met een Easy Up tent val je op tijdens een beurs als bedrijf. Dit is belangrijk, om de naamsbekendheid van je bedrijf te doen laten groeien en potentiële nieuwe klanten aan je bedrijf te binden. Een groot voordeel van deze tenten is dat ze binnen één minuut op hun plek staan. Zo heb jij je handen vrij voor andere voorbereidende werkzaamheden. Een tent alleen is niet voldoende om tot een opvallende beursstand te komen. In dit artikel geven we tips die je op weg kunnen helpen.
Zorg voor een banner met je bedrijfsinformatie
Zeker op een drukke beurs zal je niet iedere potentiële klant te woord kunnen staan. Je wilt voorkomen dat zo’n potentiële klant doorloopt, zonder de belangrijkste USP’s van je organisatie te hebben bekeken. Maak gebruik van een rolbanner, die je voor de stand kunt zetten. Met een dikgedrukt en opvallend lettertype kan een voorbijganger niet om de USP’s van je bedrijf heen!
Tip: maak op een dergelijke banner gebruik van een QR-code, die een geïnteresseerde doorschakelt naar een landingspagina op je website. Het scannen van een QR-code is tegenwoordig heel eenvoudig en wordt door steeds meer mensen gedaan als zij meer informatie wensen.
Kies voor een tent met gesloten zijkant
In plaats van een losse banner kan ook het bedrukken van de zijkant van de tent bij je beursstand interessant zijn. Het bedrukken van de zijkant valt direct op bij voorbijgangers. Mede doordat het oppervlak die door de zijkant gevuld wordt. Laat je tent bedrukken door een specialist, zodat jij indruk kan maken met die ware eyecatcher bij je stand.
Bovendien is een tent met een gesloten zijkaant ook ideaal als de beurs buiten plaatsenvindt. Door de zijkant van een doek te voorzien sta je uit de wind, wat het wegwaaien van bijvoorbeeld flyers voorkomt.
Draag een bijpassende, opvallende outfit
Nu je beursstand bijna klaar is om aan de slag te gaan, dien je nog enige aandacht te besteden aan je eigen outfit. Zorg dat je outfit past bij de kleuren van je beursstand. Vaak zijn dit ook kleuren die terugkomen in de huisstijl van het bedrijf. Je wilt dat een voorbijganger eenvoudig kan zien wie er bij de beursstand hoort.