13 april 2009 -
Iedereen kan overtuigen. Van kinds af aan leren we zaken voor elkaar te krijgen. Eerst bij weerbarstige ouders, later bij vrienden en andere leveranciers van spullen, aandacht en liefde. Zo vullen we een koffer vol methoden, waarmee we overtuigen als we ontspannen zijn. Maar soms lukt het niet: omdat u onder spanning verliest wat u zo goed maakt - flair, overzicht en humor - of omdat de ander niet reageert zoals u thuis voor de spiegel had bedacht.
Wat doet u als u meer overtuigingskracht wilt? Lees hoe invloed werkt en hoe u iedereen voor uw ideeën kunt winnen. Pacelle van Goethem heeft theorie en bewezen methoden voor u gebundeld in dit boek. Van neurofysiologie tot marketing, van psychologie tot taalhypnose en van stembeheersing tot theater. Leer van Bill Clinton en uw kind, van Mr. Spock, Christiane Amanpour en Top Gear.
Wat anderen zeggen over het boek 'Just the right combination of research and practical application (...) a highly readable book.'
- Dr. Robert B. Cialdini
'Een unieke combinatie van wetenschap, intuïtie en praktische bruikbaarheid!'
- Roos Vonk, hoogleraar sociale psychologie & auteur van 'De eerste indruk'
'Het hele proces van beïnvloeden in één model. En alles klopt! Met Pacelle's Model van Invloed is de wereld overzichtelijker geworden.'
- Michiel Boswinkel argumentatietrainer & auteur Overtuigen op één A4
Klik hier voor meer informatie en de inhoudsopgave.
Bestellen 'IJs verkopen aan Eskimo's' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en uit voorraad leverbaar. Klik hier om het boek te bestellen.
Top-5 per vakgebied Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.