13 april 2003 -
Verkopers zijn de helden van de werkvloer, de kampioenen van de zakenwereld. Maar deze helden staan onder grote druk om hun prestaties te verbeteren en worden steeds vaker blootgesteld aan zware eisen. Als u een drukbezette verkoper bent, is hier eindelijk uw redding. Gebaseerd op kennis uit eigen ervaring, geeft Kant-en-klare verkooptips onmisbare adviezen om verkoopdoelen te halen en zelfs te overtreffen.
Het boek gaat over uiteenlopende onderwerpen en is op een lezersvriendelijke manier beschreven.
Onderwerpen Onderwerpen die in het boek van Neil Watson en Steve Hurst onder meer aan de orde komen zijn:
omgaan met lastige klanten
effectief time management
maken van cold calls
bieden van buitengewone klantenservice
nieuwe klanten benaderen
verbeteren van onderhandelingstechnieken
stress vermijden
missers positief benaderen
Levendig en toegankelijk Van het maken van een perfecte presentatie tot het overbrengen van een professioneel imago, nemen Neil Watson en Steve Hurst u op een levendige en toegankelijke manier mee naar de kern van het verkopen.
Bestellen 'Kant-en-klare verkooptips' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl. U kunt het boek bestellen door hier te klikken. Het is uit voorraad leverbaar. Betaling vindt achteraf plaats per acceptgiro.
Meer boeken Meer boeken vindt u via de boekensectie van deze site. Via de zoekfunctie kunt u bladeren in meer dan 3500 titels op elk vakgebied. Via de Top-5 vindt u de top-5 boeken op uw vakgebied. Deze ranglijsten worden dagelijks geactualiseerd.