zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

Kant-en-klare verkooptips

 

13 april 2003 - Verkopers zijn de helden van de werkvloer, de kampioenen van de zakenwereld. Maar deze helden staan onder grote druk om hun prestaties te verbeteren en worden steeds vaker blootgesteld aan zware eisen. Als u een drukbezette verkoper bent, is hier eindelijk uw redding. Gebaseerd op kennis uit eigen ervaring, geeft Kant-en-klare verkooptips onmisbare adviezen om verkoopdoelen te halen en zelfs te overtreffen.

Het boek gaat over uiteenlopende onderwerpen en is op een lezersvriendelijke manier beschreven.



Onderwerpen
Onderwerpen die in het boek van Neil Watson en Steve Hurst onder meer aan de orde komen zijn:

  • omgaan met lastige klanten
  • effectief time management
  • maken van cold calls
  • bieden van buitengewone klantenservice
  • nieuwe klanten benaderen
  • verbeteren van onderhandelingstechnieken
  • stress vermijden
  • missers positief benaderen

    Levendig en toegankelijk
    Van het maken van een perfecte presentatie tot het overbrengen van een professioneel imago, nemen Neil Watson en Steve Hurst u op een levendige en toegankelijke manier mee naar de kern van het verkopen.

    Bestellen
    'Kant-en-klare verkooptips' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl. U kunt het boek bestellen door hier te klikken. Het is uit voorraad leverbaar. Betaling vindt achteraf plaats per acceptgiro.

    Meer boeken
    Meer boeken vindt u via de boekensectie van deze site. Via de zoekfunctie kunt u bladeren in meer dan 3500 titels op elk vakgebied. Via de Top-5 vindt u de top-5 boeken op uw vakgebied. Deze ranglijsten worden dagelijks geactualiseerd.

  •  
     Doorsturen

     
     
     
    Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
    reacties
    Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
    ‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
    Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
    Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
    Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
    Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
    Mind your data (1) 
    top10