zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
beurs
 

Lagere omzet Nederlandse supermarkten in 2014

10 januari 2015 - Nederlandse supermarkten hebben in 2014 een iets lagere omzet geboekt vergeleken met een jaar eerder. Dat meldde marktonderzoeker GfK vrijdag. De omzet kwam in 2014 uit op 33,28 miljard euro, op jaarbasis een daling van 0,1 procent. In december lag de omzet met 2,71 miljard euro op jaarbasis 0,1 procent lager.
Bron: ABM Financial News
 
 Doorsturen   1 reactie  
 

 
 
reacties
 
Lex  |   | 
11-01-2015
 | 
11:42 uur
Laatst las ik in het nieuws supermarktoorlog.

Ik merkt er helemaal niets van. Alles word alleen maar duurder. Tenminste de boodschappen die ik koop.

De klanten worden alleen maar meer op onkosten gejaagd om dat diverse organisaties

als lekkerdier, partijvoordedieren diverse linkse politieke partijen het liefst het goedkope vlees, plofkippen, kilo knallers uit de supermarkt willen verbannen.

Dus alleen maar peperduur ambachtelijk bereid scharrelvlees.

Dus een tweedeling in de maatschappij mensen met poen die zich wel een stukje vlees kunnen veroorloven en mensen met weinig geld die dan geen vlees meer kunnen kopen.

Ja we zijn lekker bezig hé.

Lex

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10