zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
beurs
 

Update: Vivenda Media Groep wil Factotum verkopen

13 december 2012 - Vivenda Media Groep is van plan om divisie Factotum te verkopen en de opbrengsten aan te wenden voor versterking van de krappe liquiditeitspositie. Een verkoop zou betekenen dat het bedrijf geen operationele activiteiten meer ontplooit. De verkoop maakt volgens VMG deel uit van de eerder aangekondigde herstructurering. CEO Ron van Veldhoven van VMG zegt in een reactie over de toekomst van het bedrijf geen enkele optie uit te sluiten, waarbij een reverse listing “niet bovenaan het lijstje van opties staat.”  Geert Schaaij van beleggingsbedrijf Beursgenoten, persoonlijk in dienst van VMG als adviseur, spreekt van “stappen om tot een nieuwe strategie of doelstelling te komen.”  Eerder vandaag bleek uit melding van 10 december uit het register van de Autoriteit Financiële Markten dat Van Veldhoven het belang in het eigen bedrijf heeft teruggebracht van 70,4 naar 56,2 procent. Uit het register bleek eerder deze week dat Schaaij een initieel belang heeft genomen van 5,24 procent bestaand uit een miljoen converteerbare obligaties. Van Veldhoven zegt nog steeds converteerbare obligaties om te willen zetten naar gewone aandelen. Dat kan echter pas als de beurskoers niet langer onder de nominale waarde van 0,20 euro per aandeel staat. Aan het einde van de handelsdag daalt VMG 8,0 procent naar 0,126 euro. 
Bron: ABM Financial News
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10