zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
beurs
 

Air France-KLM richt blik op Oost Europa

6 augustus 2012 - Air France-KLM richt zijn blik onder meer op Oost-Europa om samenwerkingsverbanden aan te gaan. Dit zegt president-directeur van KLM Peter Hartman maandag in een interview met het Financieele Dagblad. Het versterken van samenwerkingsverbanden is onontbeerlijk  in de mondiale luchtvaart. Partijen die geen aansluiting zoeken bij de grotere spelers gaan failliet, zegt Hartman tegen de krant. De topman vindt de Poolse markt interessant vanwege zijn omvang en stelt dat er verschillende vormen van samenwerking mogelijk zijn. “Je kan beginnen met het uitvoeren van gezamenlijke vluchten of het vormen van een joint venture”, aldus Hartman. Air-France-KLM heeft ondanks de recente bezuinigingen volgens Hartman geld in kas indien de gelegenheid zich voordoet.
Bron: ABM Financial News
 
 Doorsturen   1 reactie  
 

 
 
reacties
 
kees tervloed  |   | 
11-08-2012
 | 
16:38 uur
Klm wijst altijd graag naar externe die problemen veroorzaken: de dollar, olieprijzen, schiphol, politiek en emirates. klm zou wat meer naar eigen product moeten kijken. KLM heeft beroerde service, in economie erg weinig been ruimte, beroerde wijnen en geen wifi. Ook in C classe zijn de stoelen bedroevend. KLM s laatste veranderingen mbt tot klm credit card maken het alleen maar erger. Als Klm gold member vindt ik emirates een enorme verademing en aanwinst voor Nederland. Heb inmiddels 8 vluchten gemaakt met deze vrienden.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10