zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
auteurs
 

Egbert Knol

Egbert Knol is organisatieadviseur, managementcoach en directeur van Knol & Knol coaching. Knol & Knol is vakspecialist in het verbeteren van klantvriendelijkheid, samenwerkings- verbanden en persoonlijke en coachend leiderschap. Wij coachen en adviseren mensen en organisaties bij het doorbreken van gewoontepatronen waardoor de bedrijfsproductiviteit en persoonlijke effectiviteit aantoonbaar verbeteren.
Egbert Knolinfo@knolenknol.nl
 
 
 

Artikelen van Egbert Knol:

 

Als klanten vinden dat je niet klantvriendelijk bent (case)

Door: Egbert Knol , 10 september 2006
Egbert Knol beschrijft in een praktijkcase hoe een organisatie een klantvriendelijker imago kreeg. Dat is niet eenvoudig in een bedrijf waar het management vooral innovatiegericht is. Toch lukte het met een nieuwe leiderschapsstijl en participatie van medewerkers.
  Lees verder...
 
1
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10