zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Zo vergroot u uw frustratietolerantie

Door: Frank van Marwijk
 
Uw vliegvakantie wordt gecanceld. Uw theaterbezoek gaat niet door. De verjaardag van oma wordt dit jaar niet gevierd. U bent een half jaar bezig geweest met het maken van een praalwagen voor de carnaval, maar de optocht werd tot tweemaal toe afgelast. Uw favoriete sporttoernooi kan geen doorgang vinden en ook uw eigen sportactiviteiten liggen stil. Ook zakelijk zit er van alles op slot. Congressen worden uitgesteld. Uw goed voorbereide presentatie mag in de prullenbak. Verder werkt u thuis en daardoor mist u belangrijke zakelijke contacten. Afspraken worden opgeschort en opdrachten blijven uit. Het coronavirus houdt ons in de greep en daar worden we flink ziek van.

Gewoonlijk is uw instelling bij verlies of tegenslag: redden wat er te redden valt. Ook nu is dat onze eerste reactie. Zo probeert u  het geld dat u voor de reis had gespaard nog terug te krijgen. Misschien lukt dat, maar eigenlijk is dat helemaal niet wat u wilt. U wilde op reis! U hebt daar vrij voor genomen. U hebt u voorbereid op interessante activiteiten. U had daar zin in! En nu? Nu zit u die dagen thuis. Het alternatief is dat u toch maar gaat werken. Waarschijnlijk is dat ook thuis. Wat blijft is de frustratie over de ervaring die u mist. Geld terug krijgen is een schrale troost.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
advertorial
[Infographic] Marketingmogelijkheden met beschikbare klantdata
Je e-mail marketingsoftware is gevuld met veel klantgegevens: ’kale’ gegevens waar je waarschijnlijk weinig oog voor hebt. Bekijk je data eens anders en ontdek dat er een wereld aan marketingmogelijkheden opengaat. Deze infographic van Spotler helpt je vast op weg.
Download de infographic
Lees verder
Zo geef je het kantoor een nieuwe look
reacties
Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s  (1) 
Uurtarief freelancers gestegen (1) 
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
top10
Diversiteit in coronatijd: acht tips voor managers
Werknemers stoppen massaal met het zoeken naar een nieuwe baan
Werkend Nederland minder productief door het thuiswerken, maar meer tevreden
Kort door de bocht coaching?
Zes lessen voor jonge leiders tijdens de coronacrisis
Driekwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten
Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan
Cyberrisico’s voor Nederlandse thuiswerkers honderd keer zo groot tijdens coronacrisis
C-suite is zwakke schakel in Mobile Device Security
Adverteerders besteden in 2019 2,2 miljard euro aan digital advertising
meer top 10