zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe word ik weer scherp als manager?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Om persoonlijke redenen heb ik mijn werk een half jaar moeten onderbreken. In een tijd van transitie binnen het bedrijf, was er geen ruimte om werk en zorgtaken te combineren. Nu ik deels terug ben, ik werk drie dagen, merk ik dat er veel is veranderd. Er is een interim manager die mijn werk doet. Ik loop achter en niemand lijkt tijd te hebben om mij bij te praten. Ik merk ook dat ik minder scherp ben. Hoe ga ik met dit alles om?"

Antwoord van Asha Kalijan
In een leidinggevende functie ligt werkonderbreking complex. Er spelen dan ook een paar punten waar je rekening mee moet houden.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
De top tien startups waar talent wil werken (1) 
Hoe word ik meer zichtbaar en gewaardeerd? (1) 
Marketeers besteden video steeds meer uit (3) 
De Tesla-taxi's van Schiphol gaan in de verkoop (4) 
UPS bestelt 125 Tesla-trucks (1) 
Vijf eigenschappen van succesvolle CEO's (2) 
De cloud is nog ongrijpbaar voor veel senioren  (1) 
top10
Werknemer niet enthousiast over nieuwe werkgever
Een op drie werkenden fantaseert weleens over collega
40 procent vindt zijn/haar baan niet zinvol
Vijf zegeningen van een burn-out
Hé, zelfstandig ondernemer, waarom werk jij niet gewoon in loondienst?
Toenemend aantal zoekopdrachten naar banen in Polen vanuit Nederland
Ruim 50 procent wil ook lid van Koningshuis als designated survivor
De waarde van een post mortem onderzoek na een cyberaanval
Nederlandse werkgevers minder positief over werkgelegenheid
Klantervaring is belangrijker voor succesvolle supply chain dan lage kosten
meer top 10