zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe zorg ik dat ik mij kritiek niet persoonlijk aantrek?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"In een vergadering met het MT kreeg ik als feedback dat mijn plan niet doorgevoerd kan worden in zijn huidige vorm. De alternatieven zijn naar mijn idee mager. Ik heb lang en goed over het plan nagedacht en in tussenfasen ook besproken. En nu is het toch niet goed genoeg. Dat trek ik me persoonlijk aan. En ik heb geen zin om veel te veranderen, want het wordt dan een andere verandering dan ik beoog. Ik merk dat ik twijfel of ik wel (genoeg) invloed heb als voorzitter van het team. Wat te doen?"

Antwoord van Asha Kalijan
In feite gaat het om het uitoefenen van meer invloed als voorzitter om veranderingen door te voeren. Het plan dat je hebt geschreven wordt niet helemaal gedragen. Daarnaast betrek je zaken persoonlijk. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Hoe word ik meer zichtbaar en gewaardeerd? (1) 
Marketeers besteden video steeds meer uit (3) 
De Tesla-taxi's van Schiphol gaan in de verkoop (4) 
UPS bestelt 125 Tesla-trucks (1) 
Vijf eigenschappen van succesvolle CEO's (2) 
De cloud is nog ongrijpbaar voor veel senioren  (1) 
Wereldwijde faillissementen stijgen nog sneller dan verwacht (1) 
top10
Een op drie werkenden fantaseert weleens over collega
Werknemer niet enthousiast over nieuwe werkgever
40 procent vindt zijn/haar baan niet zinvol
Toenemend aantal zoekopdrachten naar banen in Polen vanuit Nederland
Hé, zelfstandig ondernemer, waarom werk jij niet gewoon in loondienst?
Vijf zegeningen van een burn-out
Ruim 50 procent wil ook lid van Koningshuis als designated survivor
De waarde van een post mortem onderzoek na een cyberaanval
Nederlandse werkgevers minder positief over werkgelegenheid
Klantervaring is belangrijker voor succesvolle supply chain dan lage kosten
meer top 10