zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Wat betekent een kostbare fout voor mijn positie?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Een tijd geleden heb ik een investeringsfout gemaakt en dat kost het bedrijf veel geld. De investering bleek een luchtbel. Ik ervaar het als gezichtsverlies, ook naar mijn teamleden toe. Sindsdien merk ik dat ik me terugtrek. Ik ben bang dat de fout ten koste gaat van mijn carrière. Ook merk ik dat ik constant op mijn hoede ben en ik ben uitgeput als ik thuiskom. Hoe ga ik om met deze fout in mijn positie?"

Antwoord van Asha Kalijan
Iedereen maakt fouten en ik kan me daarnaast voorstellen dat de financiële gevolgen een zorgpunt is. Los daarvan is er verschil in hoe iemand een fout ervaart. De een stapt er gemakkelijk en sneller over heen en denkt ‘ de volgende keer beter". De ander loopt tegen diverse overtuigingen aan en ervaart faalangst. En opereert vanuit dat perspectief.  
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Doorontwikkeling en zelfontplooiing blijft belangrijk, ook voor managers
reacties
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis (1) 
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten  (1) 
Weg met CV’s en brieven!  (1) 
Coaching in negen stappen (1) 
Aanbod commercieel vastgoed verder gedaald (1) 
Het beste van twee werelden: een ondernemerscultuur bouwen in uw organisatie (1) 
1,6 miljoen Nederlandse auto's rijden nog door op winterbanden (1) 
top10
Weg met CV’s en brieven!
Top vijf banen die meest in trek zijn bij sollicitanten
Twee op de vijf Nederlanders werken tijdens coronacrisis voor het eerst vanuit huis
Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?
Hoe thuiswerken intelligenter – en veiliger – wordt
Vijf manieren waarop dienstverleners hun businessmodel kunnen aanpassen aan de 1,5 meter economie
De impact van het coronavirus op het vak van Assistants
Van data verzameling naar gegevensminimalisatie
Dé L&D uitdaging voor HR: professionals weten niet meer wat ze moeten weten
Vier adviezen die organisaties tijdens en na corona-crisis laten excelleren
meer top 10