zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Wat betekent een kostbare fout voor mijn positie?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Een tijd geleden heb ik een investeringsfout gemaakt en dat kost het bedrijf veel geld. De investering bleek een luchtbel. Ik ervaar het als gezichtsverlies, ook naar mijn teamleden toe. Sindsdien merk ik dat ik me terugtrek. Ik ben bang dat de fout ten koste gaat van mijn carrière. Ook merk ik dat ik constant op mijn hoede ben en ik ben uitgeput als ik thuiskom. Hoe ga ik om met deze fout in mijn positie?"

Antwoord van Asha Kalijan
Iedereen maakt fouten en ik kan me daarnaast voorstellen dat de financiële gevolgen een zorgpunt is. Los daarvan is er verschil in hoe iemand een fout ervaart. De een stapt er gemakkelijk en sneller over heen en denkt ‘ de volgende keer beter". De ander loopt tegen diverse overtuigingen aan en ervaart faalangst. En opereert vanuit dat perspectief.  
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
advertorial
De éénjarige opleiding tot Qualified Bedrijfskundige
Leer bedrijfskundige kennis integraal toe passen in complexe en continu veranderende situaties. Een unieke opleiding waar aandacht is voor kennis, vaardigheden én jouw persoonlijke ontwikkeling! Start 29 oktober, download nu de brochure!
Lees verder
Waar voldoet een goede website voor jouw bedrijf aan?
Stuur je medewerkers veilig en voordelig de weg op
Belang van een goede werkgeversverklaring
De juiste planning voor een feilloze bedrijfsverhuizing
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Omzet van B2C e-commerce opnieuw groter aandeel van BBP (1) 
Hoe kunt u slaaptekort van uw medewerkers oplossen? (1) 
De klant is koning, maar is uw medewerker dat ook?  (1) 
Ultieme teambuilding: met het team op vakantie (1) 
HR-beslisser: starters met traineeship mogen meer verdienen dan starters zonder (1) 
De hoge werkdruk grootste probleem in organisaties (1) 
Luieroorlog lijkt voorbij (1) 
top10
Zeven tips voor sneller burn-out herstel (video)
Hoe weet u of iemand over de juiste mindset beschikt?
Het recept voor de ideale vacature
Duitse graadmeter: wereldwijde recessie zet door
Keuze tips voor de smartphone van de zaak
Verschil levensverwachting hoog- en laagopgeleid groeit
Digitale-competentiekloof schaadt internationale bedrijven
Bedrijven lopen talent mis door taalgebruik in vacatures
Kwart bedrijven ervaart personeelstekort
Klant niet op één bij CFO
meer top 10