zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe ga ik met een crisis om?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Als bedrijf zitten we in een crisis. We hebben loyale medewerkers die ons vanaf het begin goed hebben geholpen. Maar de doorstart wil niet lukken. Naar buiten toe is het gelukkig nog niet duidelijk dat we in zwaar weer zitten. We zijn bezig om adviseurs te selecteren, maar de juiste match zit er nog niet tussen. Ondertussen wil ik toch enkele stappen ondernemen. Hoe doe ik dat?"

Antwoord van Asha Kalijan
Een crisis kun je zien als een urgent signaal dat het echt anders moet. Als er geen oog is voor de toekomst, omdat we bezig zijn met te doen wat we altijd doen en wat dagelijks nodig is, kan het soms te laat zijn.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Zo verkort je de reistijd naar je werk
reacties
IT-afdeling vindt het moeilijk om aan hoge verwachtingen van bedrijf te voldoen (1) 
Leaserijder wil binnen drie jaar over op elektrisch  (1) 
Search advertising blijft ongekend populair  (2) 
Werknemer met 9-5 mentaliteit het meest gelukkig (1) 
Werknemers vinden zichzelf beter dan collega’s (1) 
Hoe moeten we leiding geven aan Generatie Y en Millenials? (1) 
Industrie moet keuzes maken en aan de slag met digitalisering (1) 
top10
Waarom een bezoek aan de psycholoog niet voldoende is bij een burn-out
Werknemer met 9-5 mentaliteit het meest gelukkig
Helft werknemers gestrest door verandering in organisatie
Werknemers vinden zichzelf beter dan collega’s
Met deze vijf stappen laat u datavisualisatie werken voor uw hele organisatie
Verandermanager is de sleutel tot succesvolle digitale transformatie
Twintig- tot 45-jarigen meest kwetsbaar voor financiële schokken
Psychische problemen onderbelicht bij aanvraag arbeidsongeschiktheidsuitkering
Nederlandse werknemers minst geneigd te spijbelen
IT-afdeling vindt het moeilijk om aan hoge verwachtingen van bedrijf te voldoen
meer top 10