zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Beoordelen nieuwe stijl mislukt. Wat vertel ik de medewerkers?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"We zijn vorig jaar begonnen met beoordelingsgesprekken nieuwe stijl, met het accent op groei en persoonlijke ontwikkeling. Daarvoor besteedden we daaraan weinig aandacht. Toch zijn we er afgelopen jaar als organisatie ook niet echt in geslaagd. Ik wil dit ook eerlijk terugkoppelen aan de medewerkers. Hoe sla ik een brug zodat medewerkers erop vertrouwen dat we dit alsnog gaan doen?"

Antwoord van Asha Kalijan
Waarschijnlijk is er een intentie gesteld in plaats van een doelstelling. Een doelstelling vraagt om een uitrolplan, om acties en een verantwoordelijke. Anders gebeurt er niets nieuws
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Zo verkort je de reistijd naar je werk
reacties
IT-afdeling vindt het moeilijk om aan hoge verwachtingen van bedrijf te voldoen (1) 
Leaserijder wil binnen drie jaar over op elektrisch  (1) 
Search advertising blijft ongekend populair  (2) 
Werknemer met 9-5 mentaliteit het meest gelukkig (1) 
Werknemers vinden zichzelf beter dan collega’s (1) 
Hoe moeten we leiding geven aan Generatie Y en Millenials? (1) 
Industrie moet keuzes maken en aan de slag met digitalisering (1) 
top10
Waarom een bezoek aan de psycholoog niet voldoende is bij een burn-out
Werknemer met 9-5 mentaliteit het meest gelukkig
Helft werknemers gestrest door verandering in organisatie
Werknemers vinden zichzelf beter dan collega’s
Met deze vijf stappen laat u datavisualisatie werken voor uw hele organisatie
Verandermanager is de sleutel tot succesvolle digitale transformatie
Twintig- tot 45-jarigen meest kwetsbaar voor financiële schokken
Psychische problemen onderbelicht bij aanvraag arbeidsongeschiktheidsuitkering
Nederlandse werknemers minst geneigd te spijbelen
IT-afdeling vindt het moeilijk om aan hoge verwachtingen van bedrijf te voldoen
meer top 10