zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe leren we van onze fouten na een reorganisatie?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Nu we een reorganisatie ingezet hebben, moeten we mensen in de juiste rollen plaatsen of boventallig verklaren. Waar ik achter kom, is dat we mensen te lang hebben laten doormodderen. Kennis en vaardigheden zijn verspreid over functies aanwezig en functies zijn daardoor versnipperd. Personeelsontwikkeling hebben we niet goed gedaan. Hoe kan ik dit in na de reorganisatie verbeteren?"

Antwoord van Asha Kalijan
De verantwoordelijkheid nemen voor fouten die gemaakt zijn, kunnen niet veel mensen.  Dat is een krachtige eerste stap om te komen tot wat nodig is om toekomstgericht te werken. En meer toewerken naar de basis van een lerende organisatie hoort daar ook bij.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
3 manieren om meer uit je Google Ads campagnes te halen
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Over duurzaamheid gesproken (1) 
Een werkvloer waar iedereen zich welkom voelt: vijf tips (1) 
Nederlandse manager print jaarlijks 28,6 kilo papier  (1) 
Twee derde millennials niet blij met zijn leven  (2) 
Hoe ontwikkel en behoud je jonge medewerkers? (1) 
Onbereikbaarheid smartphonegebruiker leidt tot relatieproblemen (1) 
Tien tips om te scoren met sport (1) 
top10
Eén op de drie werknemers worstelt met werk-privébalans
Heeft uw organisatie al een Chief Data Officer?
'Beleggers moeten niet doorschieten in hun negatieve sentiment'
Groeiend aantal bedrijven zet in op de competenties werknemers
Opschudding in de markt voor bedrijfssoftware
Pensioenfondsen krijgen forse klappen in oktober
Geanne van Arkel van Interface is ‘MVO-manager van het jaar’
Onzekerheid op arbeidsmarkt blijft
Manager ziet digitaal achterblijven als bedreiging voor concurrentiepositie
Tijden veranderen, en daarmee carrières
meer top 10