zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe maak ik een bedrijfsplan in een onvoorspelbare markt?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Als directeur van een bedrijfsunit is mij gevraagd om dit jaar met een plan te komen voor volgend jaar. Ik zit in de dienstverlenende business, er is weinig tijd en ik moet snel schakelen. We hebben goed gedraaid, maar er zijn wat tegenslagen. De informatie van de markt is onduidelijk en ik weet dat waar we ons sterk voor maken succesvol wordt. Maar ik heb een keuze probleem, door de onvoorspelbaarheid van de markt. Hoe pak ik dit aan?"

Antwoord van Asha Kalijan
Blijkbaar ben je nog niet toegekomen om het plan te maken, al weet je waar de belemmeringen zitten. Dat is een goed begin, maar onvoldoende om een plan op te leveren.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
reacties
Waarom vinden medewerkers mij kort door de bocht? (1) 
Zoveel verdient Ferrari op elke verkochte auto (1) 
40 procent werknemers ervaart grote afstand tot baas (1) 
Hoe je je kunt vertillen aan je coachende rol (1) 
Werkgevers worstelen met gespannen arbeidsmarkt (1) 
Solliciteren? Vertel uw persoonlijke verhaal (1) 
Haastige spoed is ook in de verkoop zelden goed (4) 
top10
Leidinggevenden hebben geen idee wat personeel bezighoudt
Werkgeluk nog steeds bepaald door dezelfde factoren als 50 jaar geleden
50 procent loopt risico baan te verliezen door intelligente technologie
Hoogopgeleide medewerkers willen blijven leren
Ontwikkeling medewerkers topprioriteit bij Nederlandse bedrijven
Vijf stappen om relevant te blijven in het digitale tijdperk
Meer werkenden, behalve onder jongeren
Klantervaringen steeds belangrijker voor succesvolle supply chain-strategie
'Kleine' overtreding, torenhoge autoverzekeringspremie
WiFi op vakantieparken steeds vaker voorzien van snelheidslimiet
meer top 10