zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Moeten wij stoppen met extra dienstverlening?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"We zijn al ruim tien jaar bezig met een extra dienstverlening dat twijfelachtige resultaten oplevert. De investering is groot, er is teveel dynamiek, klantentrouw valt tegen, planningen kloppen niet en de teamleden zijn zelfstandig, deskundig, loyaal maar ook onberekenbaar. Moet ik hiermee stoppen?"

Antwoord van Asha Kalijan
Er is veel onduidelijkheid, er lijkt weinig structuur aanwezig en de doelstelling lijkt zoek.  Die zaken hebben met elkaar te maken. Daarna kun je kijken naar de teamleden. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Pitch jouw idee, concept of bedrijf aan 350 topbeslissers en win € 2500.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Burn-out: Psychiaters weten het niet (5) 
Economische visie digitaliseringsstrategie ontbreekt in Miljoenennota (1) 
Vijf valkuilen om te vermijden bij IT-implementaties (5) 
Prinsjesdag 2018: Kabinet maakt meeste geld vrij voor de zorg  (1) 
Zes leiderschapslessen van Barack Obama (1) 
Impact geluid in kantoortuin onderschat  (1) 
Weer geen vooruitgang topvrouwen beursondernemingen  (1) 
top10
Burn-out: Psychiaters weten het niet
Burn-out: misschien een verkeerd etiket?
Recruitmentorganisaties overtreden massaal de AVG
Nederlander met modaal inkomen ziet salaris met 98 euro stijgen
Vrouw vindt het gęnant om ongezonde snack te kopen in bijzijn collega’s
Nederlander slaapt van zondag op maandag het slechtst
Klantervaring is nu de hoogste prioriteit
Economische visie digitaliseringsstrategie ontbreekt in Miljoenennota
Steeds meer banen gericht op blockchain technologie
Hoe ‘helden’ in reclames ons raken… en aan een merk binden
meer top 10