zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Ik ben oplossingsgericht maar (blijkbaar) niet authentiek Wat nu?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Mijn aanpak als manager is het beste te illustreren als iemand die snel gaat, oplossingen zoek en dan actie neemt. Geen tijd voor flauwekul. Blijkbaar kom ik niet authentiek over en ben ik pragmatisch, hoor ik van een opmerking van een klant. Dat laatste klopt, maar ik pak kansen die er liggen en doe er mijn voordeel mee. Het is werk en ik dacht mijn taak als leidinggevende. Hoe kom ik hieruit?"
 

Antwoord van Asha Kalijan
Een opmerking die je aan het denken zet, heeft vaak iets te betekenen. Het betekent in ieder geval dat de betreffende klant in de relatie iets anders zoekt dan jij biedt. Is het een waardevolle klant, die je vertrouwt dan is het terecht dat je de opmerking serieus neemt.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Zo verkort je de reistijd naar je werk
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
IT-afdeling vindt het moeilijk om aan hoge verwachtingen van bedrijf te voldoen (1) 
Leaserijder wil binnen drie jaar over op elektrisch  (1) 
Search advertising blijft ongekend populair  (2) 
Werknemer met 9-5 mentaliteit het meest gelukkig (1) 
Werknemers vinden zichzelf beter dan collega’s (1) 
Hoe moeten we leiding geven aan Generatie Y en Millenials? (1) 
Industrie moet keuzes maken en aan de slag met digitalisering (1) 
top10
Waarom een bezoek aan de psycholoog niet voldoende is bij een burn-out
Werknemer met 9-5 mentaliteit het meest gelukkig
Helft werknemers gestrest door verandering in organisatie
Werknemers vinden zichzelf beter dan collega’s
Met deze vijf stappen laat u datavisualisatie werken voor uw hele organisatie
Verandermanager is de sleutel tot succesvolle digitale transformatie
Twintig- tot 45-jarigen meest kwetsbaar voor financiële schokken
Psychische problemen onderbelicht bij aanvraag arbeidsongeschiktheidsuitkering
Nederlandse werknemers minst geneigd te spijbelen
IT-afdeling vindt het moeilijk om aan hoge verwachtingen van bedrijf te voldoen
meer top 10