zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Ik ben oplossingsgericht maar (blijkbaar) niet authentiek Wat nu?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Mijn aanpak als manager is het beste te illustreren als iemand die snel gaat, oplossingen zoek en dan actie neemt. Geen tijd voor flauwekul. Blijkbaar kom ik niet authentiek over en ben ik pragmatisch, hoor ik van een opmerking van een klant. Dat laatste klopt, maar ik pak kansen die er liggen en doe er mijn voordeel mee. Het is werk en ik dacht mijn taak als leidinggevende. Hoe kom ik hieruit?"
 

Antwoord van Asha Kalijan
Een opmerking die je aan het denken zet, heeft vaak iets te betekenen. Het betekent in ieder geval dat de betreffende klant in de relatie iets anders zoekt dan jij biedt. Is het een waardevolle klant, die je vertrouwt dan is het terecht dat je de opmerking serieus neemt.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
advertorial
Behaal je Executive MBA-titel in 1 jaar.
Ben je een ervaren manager en wil je doorgroeien naar leider of bestuurder? Dan kies je voor de Executive MBA opleiding van IBO. De enige opleiding waarbij de theorie écht wordt verbonden aan jouw praktijk. Bekijk de opleiding, download de brochure.
Lees verder
Is uw volgende zakelijke leaseauto een Tesla?
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Werknemer neemt vrij voor ziek huisdier (1) 
Werven van nieuwe medewerker kost meer dan 4. 000 euro per persoon (1) 
Krapte arbeidsmarkt neemt verder toe (2) 
Aanhoudend tekort aan technici stagneert groei organisaties (1) 
Porsche 911 Speedster heeft een prijs (1) 
Drie handige chat-apps voor op kantoor (1) 
Mijlpalen twintigers schuiven op (1) 
top10
Technologie als retentie- en wervingstool van medewerkers in 2019
Krapte arbeidsmarkt neemt verder toe
Vijf technologische oplossingen voor maatschappelijke uitdagingen
Data scientists besteden 80 procent van hun tijd aan opschonen en structuren data
Betere managers leiden productievere bedrijven
Drie handige chat-apps voor op kantoor
Werknemer onzeker of zijn vaardigheden over vijf jaar nog nodig zijn
Helft Nederlandse werknemers neemt werk mee op vakantie
Familiebedrijf niet de beste werkgever
Relativeren: denken vanuit een dubbel perspectief
meer top 10