zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Ik raak van slag door feedback. Wat te doen?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Met mijn medewerkers en collega’s, allemaal professionals, hou ik regelmatig feedback gesprekken en ik stimuleer dat ook. Maar ik merk dat ik ieder keer van slag raak door kritiek. De kritiek accepteer ik eerst en ik kan het vaak weerleggen, maar het voelt niet terecht, omdat het beschuldigend is. De kritiek heeft regelmatig betrekking op de commerciële werkwijze van de organisatie, maar daar heb ik helemaal geen invloed op. Hoe ga ik beter om met kritiek?"

Antwoord van Asha Kalijan
Kritiek is wordt vaak gegeven en ontvangen als een beschuldiging of aanval. Je gaat er naar omstandigheden redelijk goed mee om. Wat je kunt doen is niet weerleggen en niet verdedigen. Ga er constructiever mee om.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa (1) 
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto (1) 
Bouw en civiele sector groeien fors  (1) 
Vrouwen overheersen mannen bij online aankopen (1) 
Een op drie werknemers shopt online tijdens werktijd (1) 
Zes inspirerende ideeën voor een geslaagd bedrijfsuitje (1) 
Hybride ZZP’ers zijn waardevolle arbeidskrachten (1) 
top10
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa
GDPR: geen obstakel voor gepersonaliseerde klantervaringen
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto
Proberen klanten die vroegtijdig om prijzen vragen u uit te knijpen?
Data science essentieel voor toekomstvaste verzekeraar
Vijf essentiële aandachtspunten voor IoT-analyse
Waarom spraakgestuurde apparaten de customer journey transformeren
Arbeidsmarkt werkt door in loonafspraken
Genomineerden DDMA E-mail Campagne 2018 bekend
Leaserijder rijdt langer door op winterbanden
meer top 10
vacatures
meer vacatures