zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe krijg ik onze servicemedewerkers klantgerichter?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Wij willen dat onze servicemedewerkers veel klantgerichter worden. Ze werken nu volgens een standaardmethode, terwijl elke klant specifieke behoeften heeft. Als zij beter inspelen op de klantwensen levert dat meer omzet op. Hoe krijg ik mijn servicemedewerkers zover dat ze mee gaan denken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Wil je het vraagstuk waar je tegen aanloopt goed aanpakken, dan ga je een traject in, wat tijd en gled kost.  Hou daar nu al rekening mee. Het is complexer dan het lijkt. Ik ga in grote lijnen op je vraag in, zodat je meer inzicht krijgt in de situatie en een richting hebt om mee aan de slag te gaan.  
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
3 manieren om meer uit je Google Ads campagnes te halen
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Over duurzaamheid gesproken (1) 
Een werkvloer waar iedereen zich welkom voelt: vijf tips (1) 
Nederlandse manager print jaarlijks 28,6 kilo papier  (1) 
Twee derde millennials niet blij met zijn leven  (2) 
Hoe ontwikkel en behoud je jonge medewerkers? (1) 
Onbereikbaarheid smartphonegebruiker leidt tot relatieproblemen (1) 
Tien tips om te scoren met sport (1) 
top10
Eén op de drie werknemers worstelt met werk-privébalans
Tijden veranderen, en daarmee carrières
Heeft uw organisatie al een Chief Data Officer?
'Beleggers moeten niet doorschieten in hun negatieve sentiment'
Groeiend aantal bedrijven zet in op de competenties werknemers
Opschudding in de markt voor bedrijfssoftware
Pensioenfondsen krijgen forse klappen in oktober
Geanne van Arkel van Interface is ‘MVO-manager van het jaar’
Manager ziet digitaal achterblijven als bedreiging voor concurrentiepositie
Bijna geen bedrijf innoveert nog op eigen houtje
meer top 10