zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe krijg ik onze servicemedewerkers klantgerichter?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Wij willen dat onze servicemedewerkers veel klantgerichter worden. Ze werken nu volgens een standaardmethode, terwijl elke klant specifieke behoeften heeft. Als zij beter inspelen op de klantwensen levert dat meer omzet op. Hoe krijg ik mijn servicemedewerkers zover dat ze mee gaan denken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Wil je het vraagstuk waar je tegen aanloopt goed aanpakken, dan ga je een traject in, wat tijd en gled kost.  Hou daar nu al rekening mee. Het is complexer dan het lijkt. Ik ga in grote lijnen op je vraag in, zodat je meer inzicht krijgt in de situatie en een richting hebt om mee aan de slag te gaan.  
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
advertorial
Marketing Pioneers: inspiratie voor innovatie
Jaarcongres met Amerikaanse keynote spreker Jonah Berger. Daarnaast een vol programma met 15+ topsprekers waaronder VICE, Swapfiets, Charlie Temple en Formule E. Bestel nu tickets voor 15 november. 


Lees verder
Pitch jouw idee, concept of bedrijf aan 350 topbeslissers en win € 2500.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Vijf valkuilen om te vermijden bij IT-implementaties (2) 
Prinsjesdag 2018: Kabinet maakt meeste geld vrij voor de zorg  (1) 
Zes leiderschapslessen van Barack Obama (1) 
Impact geluid in kantoortuin onderschat  (1) 
Weer geen vooruitgang topvrouwen beursondernemingen  (1) 
Onrealistische doelen brengen u verder (1) 
Vraag naar accountants neemt sterk toe (1) 
top10
Sollicitatietrends 2018: CV ondergaat transformatie
Werknemer gestrest door niet goed aangeven eigen grenzen
Sollicitanten krijgen vaker vast contract aangeboden bij aanvang baan
Nederlander met modaal inkomen ziet salaris met 98 euro stijgen
Zes stappen om alles voor elkaar te krijgen
Burn-out: misschien een verkeerd etiket?
Vraag naar IT'ers piekt
Vijf valkuilen om te vermijden bij IT-implementaties
Recruitmentorganisaties overtreden massaal de AVG
Vrouw vindt het gęnant om ongezonde snack te kopen in bijzijn collega’s
meer top 10