zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe krijg ik onze servicemedewerkers klantgerichter?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Wij willen dat onze servicemedewerkers veel klantgerichter worden. Ze werken nu volgens een standaardmethode, terwijl elke klant specifieke behoeften heeft. Als zij beter inspelen op de klantwensen levert dat meer omzet op. Hoe krijg ik mijn servicemedewerkers zover dat ze mee gaan denken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Wil je het vraagstuk waar je tegen aanloopt goed aanpakken, dan ga je een traject in, wat tijd en gled kost.  Hou daar nu al rekening mee. Het is complexer dan het lijkt. Ik ga in grote lijnen op je vraag in, zodat je meer inzicht krijgt in de situatie en een richting hebt om mee aan de slag te gaan.  
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Drie redenen waarom web accessibility nu uw aandacht verdient (3) 
Online shopper slaat 's avonds zijn slag (1) 
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa (1) 
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto (1) 
Bouw en civiele sector groeien fors  (1) 
Vrouwen overheersen mannen bij online aankopen (1) 
Een op drie werknemers shopt online tijdens werktijd (1) 
top10
Weg met de Data Protection Officer!
Stijging Britse werkzoekenden naar baan in de EU
Waarom spraakgestuurde apparaten de customer journey transformeren
Brabantse (tech)bedrijven populair onder bèta-talent
Arbeidsmarkt werkt door in loonafspraken
Robotisering voor veel bedrijven nog ver-van-mijn-bed-show
De lat moet hoger op het gebied van privacy
‘Een composable infrastructuur’: lego voor de IT-afdeling
Nederlander maakt zich zorgen om privacy, maar handelt daar niet naar
Vier best practices voor een transformatie van finance
meer top 10
vacatures
meer vacatures