zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe krijg ik onze servicemedewerkers klantgerichter?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Wij willen dat onze servicemedewerkers veel klantgerichter worden. Ze werken nu volgens een standaardmethode, terwijl elke klant specifieke behoeften heeft. Als zij beter inspelen op de klantwensen levert dat meer omzet op. Hoe krijg ik mijn servicemedewerkers zover dat ze mee gaan denken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Wil je het vraagstuk waar je tegen aanloopt goed aanpakken, dan ga je een traject in, wat tijd en gled kost.  Hou daar nu al rekening mee. Het is complexer dan het lijkt. Ik ga in grote lijnen op je vraag in, zodat je meer inzicht krijgt in de situatie en een richting hebt om mee aan de slag te gaan.  
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
advertorial
A life changing event
Zaterdag 30 maart - Flora Boskoop - 10.00 - 16.00 uur. Een interactief seminar met Pieter Frijters met als onderwerpen: burn-out, paniekaanvallen, (spreek)angst, piekeren en assertiviteit. Bekijk de video voor een impressie van het seminar.
Lees verder
Vergroot uw rendement in 2019 door reviews op NederlandReview Review marketing
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Ontwikkelingen in de markt van drukwerk
reacties
Werk beďnvloedt privéleven negatief  (1) 
Nederlanders onderschatten beveiligingsrisico’s van computers (1) 
Belangrijke handelspartners Nederland minder stabiel (1) 
Vier apps verantwoordelijk voor 82 procent van mobiel dataverbruik iOS (1) 
Klimaatakkoord zet Nederland in beweging richting duurzame economie (1) 
Evenveel vrouwen als mannen met hbo- of wo-diploma (1) 
Kortsluiting bij energieleveranciers (2) 
top10
Deze vier woorden ondermijnen iedere presentatie (video)
Wat organisaties verwachten van de financiële afdeling van 2025
Klimaatakkoord kan ruim 70. 000 banen creëren
Een derde van de werkenden vindt zichzelf slimmer dan zijn of haar baas
'Er is een cyberoorlog gaande'
Belangrijke handelspartners Nederland minder stabiel
Overzicht kwijt door inkoopwildgroei? Met deze drie tips pakt u de regie terug
Energie en klimaat prominent in provinciale verkiezingsprogramma’s
Cees Verkuyl en Derk van Manen vallen in de prijzen op Sales Event
Dit zijn de drie meest voorkomende spearphishing-aanvallen
meer top 10