zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe maak ik promotie in een mannenbolwerk?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Ik werk met plezier bij een vrij technisch bedrijf. Het is een een mannenbolwerk. Het werk is leuk, de mensen waarmee ik werk zijn professioneel en praktisch aangelegd. Mijn team is klein en de resultaten zijn goed.  Mijn ambitie is om naar het middenmanagement door te stromen. Daar zitten echter nog geen vrouwen. Dat is altijd zo geweest. Hoe moet ik me profileren om door te stromen?"

Antoord van Asha Kalijan
Als je goed functioneert, dan moet je de resultaten voor zich laten spreken. Blijf plezier in je werk houden, blijf scherp en zorg voor een goed en collegiaal intern netwerk. Belangrijk is dat je zichtbaar blijft, betrokken bent bij belangrijke projecten en de resultaten claimt, vooral die resultaten die niet opvallen, omdat die altijd al goed gaan, zoals managen van een klein team dat professioneel en resultaatgericht opereert. Op deze manier bouw je aan een goed fundament en kun je toewerken naar de volgende stap.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa (1) 
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto (1) 
Bouw en civiele sector groeien fors  (1) 
Vrouwen overheersen mannen bij online aankopen (1) 
Een op drie werknemers shopt online tijdens werktijd (1) 
Zes inspirerende ideeën voor een geslaagd bedrijfsuitje (1) 
Hybride ZZP’ers zijn waardevolle arbeidskrachten (1) 
top10
Nederlanders hebben de beste werk-privébalans van West-Europa
GDPR: geen obstakel voor gepersonaliseerde klantervaringen
Nederlanders massaal op zoek naar tweedehands sportauto
Proberen klanten die vroegtijdig om prijzen vragen u uit te knijpen?
Data science essentieel voor toekomstvaste verzekeraar
Vijf essentiële aandachtspunten voor IoT-analyse
Waarom spraakgestuurde apparaten de customer journey transformeren
Arbeidsmarkt werkt door in loonafspraken
Genomineerden DDMA E-mail Campagne 2018 bekend
Leaserijder rijdt langer door op winterbanden
meer top 10
vacatures
meer vacatures