zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Ik heb een conflict met een irriterende medewerker. Wat nu?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Op mijn afdeling zit een medewerker die de boel altijd naar zijn hand wil zetten. Medewerkers ergeren zich aan hem, omdat hij zich bijna nooit houdt aan werkafspraken en dat werkt vertragend. Hij krijgt z´n eigen werk vaak wel af, ik wil hem ook niet kwijt, maar hij verstoort anderen. Dat gaat ten koste van de productiviteit. Ik heb een evaluatiegesprek met hem gehad en dat is uitgelopen op een conflict. Hoe ga ik hiermee om, terwijl ik wel mijn punt maak en de medewerker in het gareel hou?"

Antwoord van Asha Kalijan
Het is belangrijk te weten hoe het gesprek is verlopen en op welk punt het conflict is ontstaan. Je zult terug moeten komen op het gevoerde gesprek en het ontstane conflict, voordat je verdere stappen zet. Dat gesprek moet je snel voeren. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
advertorial
Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
Spreekangst wordt ontrafeld en geëlimineerd. Ruim 14.000 professionals volgden eerder de 'Sneltraining ‘Spreken in het openbaar’ van Pieter Frijters. Rebels, open en ‘out of the box’. Kijk op Spreek.nl of bel 0182 631 232.
Lees verder
Een zakelijke lening afsluiten bij de bank? Bereid u goed voor
Last van ongedierte in en rondom het bedrijfspand? Deze maatregelen kun je treffen!
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties (1) 
Wat leert Maarten van der Weijden ons over doelen stellen? (1) 
Tien excuses bij het aanhoren van klachten (2) 
Hoog tijd om aan de slag te gaan met het Klimaatakkoord (1) 
Vijf tips om customer feedback van vijfsterrenkwaliteit te krijgen (1) 
De kracht van stilte (1) 
Kan IT de populariteit van Virtual Reality bijhouden?  (2) 
top10
Nederlandse bedrijven minst flexibel in werktijden werknemer
Geef mensen een reden om positief op uw ideeën te reageren
De veranderingen op het werk van de afgelopen tien jaar
Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties
Vier tips voor een relaxte (digitale) zomer
Occasionverkopen elektrische auto verdrievoudigd
Financiële dienstverleners kwetsbaarder voor storingen door certificaten
Tekort aan advocaten: hoe houden we de advocatuur toekomstbestendig?
Nederlanders niet op de hoogte van voorwaarden autoverzekering
Consultative Selling maakt u future-proof bij disruptie
meer top 10