zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Moeten wij in multi level marketing gaan?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"De stijgende lijn blijft uit bij ons bedrijf. Nu doet zich een kans voor om een nieuwe productlijn te gaan voeren. We zijn bezig met de test van het product, maar ik merk dat ik moeite heb met de manier waarop het product in de markt wordt gezet. Je wordt als medewerker erg gepusht om je eigen (privé) netwerk er bij te betrekken. Wat te doen?"

Antwoord van Asha Kalijan
Wat je ook doet, het moet wel bij je bedrijfsvoering passen. Natuurlijk moet je oog hebben voor economisch voordeel, maar als je niet achter het hele concept staat, dan kun je daar niet mee groeien. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
3 manieren om meer uit je Google Ads campagnes te halen
reacties
Over duurzaamheid gesproken (1) 
Een werkvloer waar iedereen zich welkom voelt: vijf tips (1) 
Nederlandse manager print jaarlijks 28,6 kilo papier  (1) 
Twee derde millennials niet blij met zijn leven  (2) 
Hoe ontwikkel en behoud je jonge medewerkers? (1) 
Onbereikbaarheid smartphonegebruiker leidt tot relatieproblemen (1) 
Tien tips om te scoren met sport (1) 
top10
Tijden veranderen, en daarmee carrières
Heeft uw organisatie al een Chief Data Officer?
Opschudding in de markt voor bedrijfssoftware
Groeiend aantal bedrijven zet in op de competenties werknemers
Pensioenfondsen krijgen forse klappen in oktober
Manager ziet digitaal achterblijven als bedreiging voor concurrentiepositie
Negatieve houding jobhoppen staat aantrekken talent in de weg
Bijna geen bedrijf innoveert nog op eigen houtje
Onzekerheid op arbeidsmarkt blijft
Waardering voor flexkracht nog onvoldoende
meer top 10