zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe krijg ik het bedrijf klantgerichter?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Ik ben commercieel directeur geworden van een sterk technisch bedrijf. Technisch zijn we erg goed, maar bij klanten laten we kansen liggen. Het moet beter, klantgerichter. Daarvoor moet er echter wel iets fundamenteel veranderen. Hoe kan ik dat aanpakken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Allereerst moet je een goed beeld hebben van wat je denkt te moeten veranderen. Maak zaken concreet. Wat laat je liggen en waar mis je kansen? En ga vervolgens deze zaken toetsen en uitwerken. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
reacties
De vier belangrijkste betaaltrends om naar uit te kijken in 2020 (1) 
Meer productiviteit in minder tijd (2) 
Europese markt overspoeld met nepartikelen (2) 
Arbeidsmarkt onverminderd goed (1) 
Angst voor baanverlies leidt tot slapeloze nachten (1) 
Meerderheid werknemers denkt dat technologie hun werkervaring verbetert (1) 
Leiderschap in de digitale economie is een vak apart (3) 
top10
Hoe leuk moet je elkaar vinden om een goed team te zijn?
Aantal leaseregistraties opnieuw gestegen in 2019
De afwezige directeur: een op de vijf medewerkers heeft geen contact met CEO
Meer productiviteit in minder tijd
Leidinggevende is voorstander van zelfsturende teams
Leeftijd grootste obstakel voor Nederlanders in loopbaan
89 procent van de werknemers positief over eHealthoplossingen
Nederlandse bedrijven potten winst op
Het toekomstbeeld van de commerciële printbranche en labelprintmarkt
De ervaringsrevolutie: we willen niet alleen kijken, maar ook participeren
meer top 10