zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe krijg ik het bedrijf klantgerichter?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Ik ben commercieel directeur geworden van een sterk technisch bedrijf. Technisch zijn we erg goed, maar bij klanten laten we kansen liggen. Het moet beter, klantgerichter. Daarvoor moet er echter wel iets fundamenteel veranderen. Hoe kan ik dat aanpakken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Allereerst moet je een goed beeld hebben van wat je denkt te moeten veranderen. Maak zaken concreet. Wat laat je liggen en waar mis je kansen? En ga vervolgens deze zaken toetsen en uitwerken. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Liever leuk werk dan hoger salaris (2) 
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst (1) 
Vrouw bepaalt wintersportbestemming (1) 
Werknemers denken meer carričrekansen te hebben dan ooit (1) 
Kwart Nederlanders niet met vakantie dit jaar (1) 
Consument vindt dat organisaties geen geďntegreerde digitale experience leveren (1) 
Vraag naar beheersing Engelse taal in vacatures daalt (1) 
top10
Jonge man wil geen vrouw als baas
Vijf maatregelen om AVG-boetes te voorkomen
Generatie Z meest tevreden met zijn baan
Liever leuk werk dan hoger salaris
Reistijd belemmert stap naar droombaan
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst
Werknemers denken meer carričrekansen te hebben dan ooit
In de rode cijfers door de zwarte markt
Jongere vindt vakantieflirt op de werkvloer niet oké
'We hebben het weer naar ons zin op het werk'
meer top 10