zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe kan ik bedrijfstrots stimuleren?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Wij houden onze medewerkers zo goed mogelijk betrokken bij het bedrijf via verschillende kanalen, zoals nieuwsbrieven nieuwsbrieven. Ik vraag me af of we dat effectief doen, want ik mis een vorm van bedrijfstrots bij veel van onze mensen. Mijn streven is dat onze medewerkers goede ambassadeurs zijn. Hoe kan ik bedrijfstrots stimuleren?"

Antwoord van Asha Kalijan
De intentie van de interne communicatie moet kloppen. Mensen voelen dat aan. Als de intentie is dat de medewerkers goede ambassadeurs zijn van het bedrijf, dan lijkt daar alleen bedrijfsbelang uit te spreken. En de communicatievorm moet ook aansluiten bij de medewerkers. Zet digitale vormen van communiceren optimaler en frequenter in, maar altijd met een persoonlijk accent. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Pitch jouw idee, concept of bedrijf aan 350 topbeslissers en win € 2500.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Burn-out: Psychiaters weten het niet (5) 
Economische visie digitaliseringsstrategie ontbreekt in Miljoenennota (1) 
Vijf valkuilen om te vermijden bij IT-implementaties (5) 
Prinsjesdag 2018: Kabinet maakt meeste geld vrij voor de zorg  (1) 
Zes leiderschapslessen van Barack Obama (1) 
Impact geluid in kantoortuin onderschat  (1) 
Weer geen vooruitgang topvrouwen beursondernemingen  (1) 
top10
Burn-out: Psychiaters weten het niet
Burn-out: misschien een verkeerd etiket?
Recruitmentorganisaties overtreden massaal de AVG
Nederlander met modaal inkomen ziet salaris met 98 euro stijgen
Vrouw vindt het gęnant om ongezonde snack te kopen in bijzijn collega’s
Nederlander slaapt van zondag op maandag het slechtst
Klantervaring is nu de hoogste prioriteit
Economische visie digitaliseringsstrategie ontbreekt in Miljoenennota
Steeds meer banen gericht op blockchain technologie
Hoe ‘helden’ in reclames ons raken… en aan een merk binden
meer top 10