zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe kan ik mijn werk beter organiseren?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"De werkzaamheden van mijn afdeling zijn sterk toegenomen. Ik heb extra medewerkers aangenomen, en dat helpt, maar mijn werkdruk lijkt niet afgenomen. Ik ben zelfs meer tijd kwijt aan het aansturen van die medewerkers. Ook de organisatie van mijn werk heb ik niet altijd in de hand. Hoe pak ik deze situatie aan?"

Antwoord van Asha Kalijan
Het is tijd om overzicht te creëren. Op dit moment lijkt het allemaal te veel te worden. Investeer daarom even tijd om zaken op orde te krijgen. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Liever leuk werk dan hoger salaris (1) 
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst (1) 
Vrouw bepaalt wintersportbestemming (1) 
Werknemers denken meer carričrekansen te hebben dan ooit (1) 
Kwart Nederlanders niet met vakantie dit jaar (1) 
Consument vindt dat organisaties geen geďntegreerde digitale experience leveren (1) 
Vraag naar beheersing Engelse taal in vacatures daalt (1) 
top10
Waarom een leidinggevende niet hard mag werken
Jonge man wil geen vrouw als baas
Vijf maatregelen om AVG-boetes te voorkomen
Werkgever verwacht bereikbaarheid tijdens vakantie
Generatie Z meest tevreden met zijn baan
Reistijd belemmert stap naar droombaan
Liever leuk werk dan hoger salaris
Teams met evenwichtige man/vrouw verdeling presteren beter
Werknemers denken meer carričrekansen te hebben dan ooit
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst
meer top 10