zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe krijg ik kenniswerkers aan het netwerken?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"We zijn een bedrijf met gespecialiseerde producten, maar we willen graag dat de medewerkers en freelancers ook gevoel ontwikkelen voor netwerken voor het bedrijf. Dat zou ons helpen om meer uit onze klanten te halen. Onze commerciële mensen kunnen niet altijd de juiste toon pakken bij de klant en ik zou graag zien dat de specialisten wat breder inzetbaar zijn. Wat te doen?"

Antwoord van Asha Kalijan
Om met kenniswerkers, sales en freelancers bedrijfsdoelen te halen, zul je energie moeten steken in leren, samenwerken en communicatie(vaardigheden). 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
3 manieren om meer uit je Google Ads campagnes te halen
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Over duurzaamheid gesproken (1) 
Een werkvloer waar iedereen zich welkom voelt: vijf tips (1) 
Nederlandse manager print jaarlijks 28,6 kilo papier  (1) 
Twee derde millennials niet blij met zijn leven  (2) 
Hoe ontwikkel en behoud je jonge medewerkers? (1) 
Onbereikbaarheid smartphonegebruiker leidt tot relatieproblemen (1) 
Tien tips om te scoren met sport (1) 
top10
Eén op de drie werknemers worstelt met werk-privébalans
Tijden veranderen, en daarmee carrières
Heeft uw organisatie al een Chief Data Officer?
'Beleggers moeten niet doorschieten in hun negatieve sentiment'
Groeiend aantal bedrijven zet in op de competenties werknemers
Opschudding in de markt voor bedrijfssoftware
Pensioenfondsen krijgen forse klappen in oktober
Geanne van Arkel van Interface is ‘MVO-manager van het jaar’
Manager ziet digitaal achterblijven als bedreiging voor concurrentiepositie
Bijna geen bedrijf innoveert nog op eigen houtje
meer top 10