zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Youp wijst de weg: klachtenbehandeling 3. 0

Door: Michel Hoetmer
 
Youp van ’t Hek heeft de hele Nederlandse zakenwereld op stelten gezet. De aanmoedigingen vliegen over mijn beeldscherm 'Youp zet hem op!' De eerste positieve resultaten worden ook al gemeld: 'Nu werd ik wel snel geholpen! Bedankt Youp.' Youp heeft een complete metamorfose ondergaan, van genadeloze criticaster van kleinburgerlijk Nederland tot de Robin Hood van...? Hetzelfde kleinburgerlijke Nederland. Verbazingwekkend hoe je met een vleugje populisme ons nuchtere volkje in een handomdraai kunt mobiliseren. Ongekend!

Zelfs een medewerkster van het gewraakte T-Mobile kon na jaren van onderdrukking door het grootkapitaal eindelijk haar hart luchten. Ze schreef op Twitter, waarschijnlijk tot tranen toe bewogen: 'Ik werk al 10 jaar bij dit bedrijf en wordt (sic!) vreselijk slecht behandeld!' Al die arme burgers die gebukt gaan onder hun leed krijgen nu eindelijk hulp vanuit de elitaire Amsterdamse grachtengordel.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10