zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Acquireren in zware tijden

Door: Michel Hoetmer
 
Het nieuws wordt overheerst door een tsunami van economische onheilsberichten. Klanten kijken de kat uit de boom of annuleren orders. Er lijkt geen kruit tegen gewassen. Ondernemingen zien hun inkomsten smelten als sneeuw voor de zon. Er ligt een zware verantwoordelijkheid bij de verkoop. Verkopers moeten hun mouwen opstropen en er vol tegenaan gaan. Helaas is dat een groot probleem. Is uw organisatie klaar voor de vuurdoop?

Geen tijd voor pappen en nathouden
Verkopers zijn de laatste jaren verwend geraakt. Ze hoefden weinig moeite te doen om hun targets te halen, vaak was een bezoekje aan een bestaande klant al voldoende om de omzetdoelstellingen te realiseren. Die tijd is eventjes voorbij.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10