zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe zet ik een motivatietraining voor supervisors op?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Enige tijd geleden ben ik gepromoveerd tot quality- and salescoach van het callcenter van ons bedrijf. De supervisors in het callcenter hebben mij gevraagd of ik ze een training kan geven, waarin ze leren hoe ze hun agenten beter kunnen motiveren. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Het geven van een goede training is niet eenvoudig om een aantal redenen:
- Je moet kennis en vaardigheden bezitten om een training te ontwikkelen.
- Je moet de vaardigheid hebben om het (organisatie)doel van een trainingsvraag te onderzoeken, want de valkuil bestaat dat je direct ingaat op de (voorgestelde) oplossing van een probleem, terwijl dat niet de juiste oplossing hoeft te zijn.
- Als coach heb je wellicht enige didactische kennis, maar vaak is dat onvoldoende om een training te geven.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
advertorial
Leer in 2 dagen ontspannen en overtuigend te presenteren
Spreekangst wordt ontrafeld en geëlimineerd. Ruim 14.000 professionals volgden eerder de 'Sneltraining ‘Spreken in het openbaar’ van Pieter Frijters. Rebels, open en ‘out of the box’. Kijk op Spreek.nl of bel 0182 631 232.
Lees verder
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Een zakelijke lening afsluiten bij de bank? Bereid u goed voor
Last van ongedierte in en rondom het bedrijfspand? Deze maatregelen kun je treffen!
reacties
Autovakantie: spannendste situaties en grootste irritaties (1) 
Wat leert Maarten van der Weijden ons over doelen stellen? (1) 
Tien excuses bij het aanhoren van klachten (2) 
Hoog tijd om aan de slag te gaan met het Klimaatakkoord (1) 
Vijf tips om customer feedback van vijfsterrenkwaliteit te krijgen (1) 
De kracht van stilte (1) 
Kan IT de populariteit van Virtual Reality bijhouden?  (2) 
top10
De top tien meest schaarse beroepen in Europa
Drie manieren om ‘bad hires’ te voorkomen
Nederlandse bedrijven minst flexibel in werktijden werknemer
De twintig populairste steden deze zomervakantie het populairste
Aantal nieuwe cao’s zeer laag
1,2 miljoen Nederlandse huizen slim beveiligd
De veranderingen op het werk van de afgelopen tien jaar
Te weinig loon voor één op de vijf werkenden
Explosieve toename Emotet malware
Kwaliteit bestuursverslag laat te wensen over
meer top 10