zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe zet ik een motivatietraining voor supervisors op?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"Enige tijd geleden ben ik gepromoveerd tot quality- and salescoach van het callcenter van ons bedrijf. De supervisors in het callcenter hebben mij gevraagd of ik ze een training kan geven, waarin ze leren hoe ze hun agenten beter kunnen motiveren. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?"

Antwoord van Asha Kalijan
Het geven van een goede training is niet eenvoudig om een aantal redenen:
- Je moet kennis en vaardigheden bezitten om een training te ontwikkelen.
- Je moet de vaardigheid hebben om het (organisatie)doel van een trainingsvraag te onderzoeken, want de valkuil bestaat dat je direct ingaat op de (voorgestelde) oplossing van een probleem, terwijl dat niet de juiste oplossing hoeft te zijn.
- Als coach heb je wellicht enige didactische kennis, maar vaak is dat onvoldoende om een training te geven.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
3 manieren om meer uit je Google Ads campagnes te halen
reacties
Over duurzaamheid gesproken (1) 
Een werkvloer waar iedereen zich welkom voelt: vijf tips (1) 
Nederlandse manager print jaarlijks 28,6 kilo papier  (1) 
Twee derde millennials niet blij met zijn leven  (2) 
Hoe ontwikkel en behoud je jonge medewerkers? (1) 
Onbereikbaarheid smartphonegebruiker leidt tot relatieproblemen (1) 
Tien tips om te scoren met sport (1) 
top10
Eén op de drie werknemers worstelt met werk-privébalans
Heeft uw organisatie al een Chief Data Officer?
'Beleggers moeten niet doorschieten in hun negatieve sentiment'
Groeiend aantal bedrijven zet in op de competenties werknemers
Opschudding in de markt voor bedrijfssoftware
Pensioenfondsen krijgen forse klappen in oktober
Geanne van Arkel van Interface is ‘MVO-manager van het jaar’
Onzekerheid op arbeidsmarkt blijft
Manager ziet digitaal achterblijven als bedreiging voor concurrentiepositie
Tijden veranderen, en daarmee carrières
meer top 10