zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Hoe maak ik een communicatie-verbeterplan?

Door: Asha Kalijan
 
Vraag
"De communicatie tussen de directie en medewerkers in mijn organisatie verloopt niet goed. Nu ben ik als leidinggevende gevraagd een communicatie-verbeterplan te maken. Hoe pak ik dat aan?"

Antwoord van Asha Kalijan
Om een concreet communicatie -verbeterplan op te zetten is een goede analyse van de huidige situatie belangrijk. Daarmee krijg je duidelijk waarom de communicatie tussen medewerker en directie niet goed is en je krijg meer zicht op wat je concreet moet verbeteren om de communicatie goed te krijgen.
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Liever leuk werk dan hoger salaris (2) 
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst (1) 
Vrouw bepaalt wintersportbestemming (1) 
Werknemers denken meer carričrekansen te hebben dan ooit (1) 
Kwart Nederlanders niet met vakantie dit jaar (1) 
Consument vindt dat organisaties geen geďntegreerde digitale experience leveren (1) 
Vraag naar beheersing Engelse taal in vacatures daalt (1) 
top10
Jonge man wil geen vrouw als baas
Vijf maatregelen om AVG-boetes te voorkomen
Generatie Z meest tevreden met zijn baan
Liever leuk werk dan hoger salaris
Reistijd belemmert stap naar droombaan
Oudere werknemer afgeschrikt door vacaturetekst
Werknemers denken meer carričrekansen te hebben dan ooit
In de rode cijfers door de zwarte markt
Jongere vindt vakantieflirt op de werkvloer niet oké
'We hebben het weer naar ons zin op het werk'
meer top 10