zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
artikelen
 

Overtuigingskracht = de juist vragen stellen

Door: Michel Hoetmer
 
In de verkoop draait alles om het overtuigen en beïnvloeden van klanten. Het succes van de verkoper hangt af van zijn mogelijkheden anderen zijn inzichten te laten overnemen. Het probleem hierbij is dat verkopers vaak technieken worden geleerd die prima werken in zogenaamde kleine verkopen, maar contraproductief zijn in meer gecompliceerde verkoopprocessen.

Vreemd genoeg heeft het tot de jaren zeventig van de vorige eeuw geduurd alvorens men het verkoopproces op een wetenschappelijke manier ging onderzoeken. Tot die tijd hield verkooptheorie zich vooral bezig met:
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, artikelen, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:

E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
 
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10