zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Chatbot neemt callcenter werk uit handen

23 oktober 2009 - Een automatische chat via een zogeheten chatbot kan de werkdruk van een callcenter verlichten. Een chatbot is een virtuele medewerker wier intelligentie bepaald wordt door de invulling van de database en de toegevoegde applicaties. Des te meer antwoorden, realtime feeds en koppelingen er in de database zijn opgenomen, hoe natuurlijker de chatbot kan reageren.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10