zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Sorry zeggen is in de mode

14 april 2009 - In de afgelopen weken is een vloedgolf van excuses uitgestort. Medio maart bood bestuursvoorzitter Floris Deckers van Van Lanschot Bankiers excuses aan via een ingezonden brief in NRC Handelsblad. Eurocommissaris Neelie Kroes verklaarde er spijt van te hebben dat ze geen onderzoek liet verrichten naar `rating agencies` en Martien Kromwijk bood excuses aan voor de peperdure verbouwing van de woonboot SS Rotterdam.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Jaap  |   | 
15-04-2009
 | 
16:52 uur
Sorry, teamleden, sorry dat ik jullie niet meer kan helpen nu.

Het spijt me, maar ook ik werd slachtoffer van de topmanager die zijn prutsen en falen verhulde door mij de schuld te geven.
Ik probeerde in een ultieme poging nog de directie te overtuigen maar helaas dat is mij niet gelukt.

Ik heb gefaald, sorry.

Sorry als jullie nu ook straks in de ww zitten.

Sorry vrouwlief, ik vocht voor idealen, en principes, normen en waarden. Helaas ben ik daardoor mijn baan en inkomen verloren. Sorry dat we nu niet op vakantie kunnen, geen nieuwe meubels meer kunnen aanschaffen en misschien straks het huis uit gezet worden. Sorry, want het was ze gemakkelijk geweest anderen de schuld te geven van het falen, het spel mee te spelen. Ik was te zwak, te naief, niet hard genoeg. Kon simpelweg geen onschuldigen aanwijzen als daders en dus verloor ik mijn baan.
Sorry.



REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10