zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
seminars
 

De psychologie van het overtuigen

17 juli 2014 -



Sommige mensen krijgen alles 'gedaan' bij anderen. Op de één of andere manier raken ze telkens de juiste snaar waardoor ze iedereen voor hun karretje spannen. Hoe doen ze dat toch?  

Het goede nieuws: 'overtuigingskracht' is grotendeels 'techniek'. Het is dus te leren! Experts ontdekken steeds meer mechanismen die leiden tot 'automatische volgzaamheid'. Mensen denken niet meer na, ze geloven u op uw woord. Of op uw blauwe ogen. Hoe dan ook: ze doen wat u wilt. En daar gaat het om.

Alle meester-beïnvloeders samengebracht!
Op 24 september 2014 staan de beste beïnvloedingsexperts van Nederland samen op één podium: Ben Tiggelaar, Jim Stolze, Jos Burgers, Remco Claassen, Remco Claassen, Pacelle van Goethem… en vele anderen.
Met als kers op de taart: dé wereldwijde beïnvloedingsautoriteit: Robert Cialdini (speciaal over uit de VS!). Deze mensen ziet u gegarandeerd niet snel meer op één dag bij elkaar.

Meer dan 1.000 enthousiaste deelnemers
Sinds de eerste editie in 2008 namen al meer dan 1.300 managers deel aan dit seminar. Ze zijn zeer enthousiast over het programma. En ook hoofdspreker Cialdini kijkt elk jaar weer uit naar deze dag.

AANMELDEN

Datum: 24 september 2014
Locatie: Spant Bussum
Prijs: € 995,- (excl. btw)
Meer info: www.denkproducties.nl


Bekijk een video met tip uit het seminar.

 
 Doorsturen   Reageer  

 
 

Gerelateerde seminars

 Verbaal Meesterschap
 Turbomanagement
 
 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10