15 juli 2007 - Het boek Kloteklanten omvat een fascinerend onderzoek naar klantentrends, klantperceptie en omgang met klanten in Nederland. Ruim 6.000 Nederlandse consumenten zijn gevraagd naar hun ervaringen met bedrijven waar ze klant zijn.
1 juli 2007 - Een actiepakket van 24 internationale managementklassiekers met 80 procent korting! Van bekende auteurs zoals Manfred Kets de Vries, Peter Drucker en Robert Kaplan. Wees snel want op = op.
17 juni 2007 - Tien jaar na dato geeft Eckart Wintzen het geheim prijs van de succesformule waarmee hij ‘zijn’ BSO van eenmansbedrijf tot multinational met 10.000 medewerkers liet groeien.
4 juni 2007 - Mensen vinden het prettig om in teams te werken. In het ideale team werken ze efficiënt, effectief en vooral ook met plezier samen. Met elkaar gaan ze enthousiast aan de slag om persoonlijke en organisatiedoelen te realiseren. Maar als ervaringsdeskundige weet u ook, dat het werken in teams echt niet altijd aan dit ideaalbeeld voldoet.
20 mei 2007 - Beweging in je brein stimuleert u om meer te halen uit uw presentatie, training of workshop. Het praktijkhandboek bestaat uit zestig thematisch geordende werkvormen om bijeenkomsten leuker en vooral ook doeltreffender te maken - van kennismaken tot evalueren, en van brainstormen tot uitwisselen.
6 mei 2007 - In De zeven zonden van verkopers staat op een even kleurrijke als toegankelijke manier beschreven hoe u als verkoper, accountmanager of ondernemer meer kunt verkopen zonder te blunderen!
9 april 2007 - En nu laat ik mijn baard staan werd verkozen tot het beste managementboek van 2007. De subtitel had volgens de jury ook kunnen zijn: Tien tips voor de manager die plezier wil hebben, die wil spelen, dromen, innoveren, ontroeren, ondernemen, spetteren, genieten, sprankelen en inspireren.
25 maart 2007 - Bent u een heks, een hoer of een kwezel? Of staat u als maagd koel en sereen overal boven? Ellen Söentken laat vrouwen op weg naar de top voelen welke archetypische vrouwen zij in zich hebben.
11 maart 2007 - Cees Buys beschrijft in Managen met ratio én emotie het managen van emoties op eenvoudige wijze. Zijn twee leidende principes zijn: emotionele waarden en rationele waarden.
25 februari 2007 - In Ontwikkel de leider in jezelf, waarvan al meer dan 750.000 exemplaren zijn verkocht, vertelt John Maxwell vanuit zijn hart hoe u een uitmuntend leider kunt worden. Het toepassen van deze tijdloze principes in uw leven en in uw organisatie zal een positieve ommekeer brengen door persoonlijke integriteit en zelfdiscipline.
11 februari 2007 - Heeft u ook het gevoel in sommige situaties (nog) beter te kunnen communiceren? Effectiever met mensen te kunnen omgaan? Wilt u zelf de regie hebben over hoe u communiceert? Uw persoonlijke 'fast forward'-toets vinden?
28 januari 2007 - IKEA is een van de meest succesvolle ondernemingen en een van de sterkste merken ter wereld. Wat begon als eenmanszaak van een Zweedse middelbare scholier, is nu een internationaal opererend bedrijf met meer dan 230 vestigingen in 33 landen en een omzet van 14,8 miljard euro.
14 januari 2007 - Lichaamstaal bepaalt voor een groot deel de kwaliteit van onze communicatie. Toch kijken we meestal niet bewust naar de taal van het lichaam. We letten vooral op de wat de ander zegt en hechten veel waarde aan woorden. Onbewust nemen we de signalen die het lichaam uitzendt echter wel waar.