zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
boeken
 

Kloteklanten

 

Kloteklant en (Egbeert van Bel)

15 juli 2007 - Het boek Kloteklanten omvat een fascinerend onderzoek naar klantentrends, klantperceptie en omgang met klanten in Nederland. Ruim 6.000 Nederlandse consumenten zijn gevraagd naar hun ervaringen met bedrijven waar ze klant zijn.
 
Het resultaat is onthutsend en leidde tot vele praktijkgevallen, adviezen over het wel en wee van klantrelaties en inzichten in hoe u klantrelaties opbouwt en onderhoudt.

Pakkende observatie
Egbert Jan van Bel, bekend en bekroond marketingauteur en -adviseur sprak over de onderzoeksresultaten ook met vele ondernemers en managers. Hij voegde zijn visie toe en ontleedde de onderzoeksresultaten naar een concreet boek met een pakkende observatie en adviezen waar u direct mee aan de slag kunt. Kloteklanten is een must voor iedere ondernemer en manager die zijn klant respecteert en een wederzijdse goed renderende klantrelatie wil bouwen.

Bestellen
'Kloteklanten' is verkrijgbaar bij Managersonline.nl en is uit voorraad leverbaar. U kunt het boek
hier bestellen.

Top-5 per vakgebied


Klik hier voor het actuele overzicht van de vijf populairste boeken op uw vakgebied. De lijsten worden elke dag geactualiseerd.

 
 Doorsturen

 
 
 
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10