zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Vervuilde klantenbestanden kosten bedrijf klanten

5 juni 2009 - Vervuilde klantenbestanden zorgen er voor dat bedrijven minder klanten hebben dan zij denken. Dat blijkt uit onderzoek van Dun & Bradstreet. Dun & Bradstreet ziet bestanden in en schoont deze jaarlijks voor zo`n 4.000 klanten. Na een dergelijke opschoning blijkt dat een bedrijf gemiddeld 35% minder klanten heeft dan aanvankelijk werd gedacht.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10