zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Geef altijd korting!

Wie kent ze niet? Die huis aan huis folders met spetterende aanbiedingen. De gemiddelde burger smult er van. Wij laten ons allemaal wel eens verleiden door een prijsstunt. Een voordeeltje is altijd welkom, niet waar? De prijs is zelden of nooit het enige argument om voor een merk te kiezen. Maar in een markt waarin producten en diensten sterk op elkaar lijken kan het net dat laatste zetje zijn dat klanten nodig hebben.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10