zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zeven tips voor het omgaan met klagende medewerkers

Als manager is een confrontatie met klagende medewerkers onvermijdelijk. Klagers heb je in alle soorten en maten. Klachten ook. Maar hoe ga je er mee om? Want je hebt er niet altijd het geduld of de tijd voor, of er zin in. Met deze zeven tips geef je de klager (en jezelf) een goed gevoel.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10