zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Waarom wilde Scheepbouwer van kroontje af?

KPN introduceert een nieuwe huisstijl, compleet met nieuw logo, basiskleur wit en leus: KPN sluit je aan. Altijd dichtbij is daarmee verleden tijd. Het vertrouwde gifgroen behoort nog niet volledig tot de verleden, maar is gedegradeerd tot steunkleur. Het koninklijk kroontje is nog steeds aanwezig in het nieuwe logo, hoewel topman Ad Scheepbouwer er liever vanaf had gewild. Maar waarom eigenlijk?
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Toyota Camry (1) 
Hoe moet ik omgaan met manipulerende mensen? (1) 
Drie tips om uw werk los te laten op vakantie (1) 
Nederlander heeft liever geen expat als collega (1) 
Werknemers voelen zich te verantwoordelijk om zich ziek te melden  (3) 
Salaris bij nieuwe baan voor vrouw belangrijker dan voor man (1) 
Hoe positioneer ik mijn organisatie in het huidige contentgeweld?  (1) 
top10
Drie tips om uw werk los te laten op vakantie
De fabel van transformationeel leiderschap ontkracht
Werknemer schaamt zich voor de manier waarop organisatie omgaat met klanten
Hoe positioneer ik mijn organisatie in het huidige contentgeweld?
Nederlander heeft liever geen expat als collega
Vrouwen fors minder benaderd door recruiters dan mannen
Een smart kantoor laat iedereen fijner, beter en veiliger werken
Vraag naar e-health experts stijgt explosief
Overheid loopt voorop in persoonlijke ontwikkeling
IT-professional staat open voor een nieuwe baan, maar wordt niet benaderd
meer top 10