zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Salesblog: Foute reclame

Vraagt u zich ook wel eens af wat er wel en niet mag bij het maken van reclame? Hoever kunt u bijvoorbeeld gaan met het maken van productvergelijkende reclame? En hoe zit het met het beeldmateriaal? Wie is daarvan de eigenaar? Zo maar een paar vragen. Uit de voorbeelden in dit artikel blijkt dat sommige marketeers en ondernemers er veel te lichtzinnig over denken.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10