zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zeven tips voor een Not-To-Do list!

Onlangs heb ik Jim Collins in Atlanta horen spreken over het vitaliseren van organisaties. Een buitengewoon inspirerende boodschap met een aardige suggestie: verbeter de effectiviteit van professionals en organisaties door iedereen aan te raden een Not-To-Do list te hebben. In deze blog meer over hoe je met een Not-To-Do list kunt werken en met welk profijt voor managers en eigentijdse kenniswerkers.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10