zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

De klantbeleving stopt niet na de 'implementatie'

Houden zakelijke dienstverleners wel voldoende rekening met de klantverwachting tijdens en na implementatietrajecten? Lees over drie aspecten die klanten belangrijk vinden wanneer het gaat over verwachting en beleving. 

 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
Freshback Media krijgt een nieuwe partner
reacties
Aandacht: het nieuwe geld (1) 
Recordaantal buitenlandse bedrijven vestigen zich in Amsterdam (1) 
Organisaties die actief bezig zijn met duurzaamheid winnen terrein (1) 
Wat is de impact van Brexit op de tech industrie? (3) 
Toeslag voor kinderopvang drastisch gewijzigd (4) 
Werknemer wil werk dat bijdraagt aan ‘een groter geheel’ (1) 
30 jaar e-mail. Zo voorkomt u misverstanden.  (7) 
top10
Vier redenen waarom koffie op de werkvloer onmisbaar is
Vier op de tien werknemers vragen werkgever hulp bij checken loonstrook
Manager verlaat familiebedrijf bij overname externe partij
Meerderheid consumenten stopt organisatie in de ban bij datalek
Aandacht: het nieuwe geld
Bespaar duizenden euro’s door milieuvriendelijk te printen
Kwart werknemers heeft nog geen AVG-bedrijfsbeleid ontvangen
Samenwerking tussen cybercriminelen verhoogt aantal dreigingen
Vier tips om Android te gebruiken in uw organisatie
Dreigingen in de financiële wereld: Hacktivisme
meer top 10