zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

De manager en het golfoorlog effect

Herinnert u zich nog de videoclipjes uit de golfoorlog? Generaal Norman Schwarzkopff kreeg de lachers op zijn hand met de beelden van een auto die met een noodgang over een brug raasde. Het voertuig was de brug ternauwernood gepasseerd toen de hele zaak uit elkaar knalde. Het droge commentaar: “Dit was de gelukkigste man in de wereld!” Wat we nooit te zien kregen waren de slachtoffers op de grond. Er is een merkwaardige parallel met het bedrijfsleven...
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10