zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Waarom CEO’s een aantrekkelijk LinkedIn Profiel dienen te hebben

Laat ons meteen het antwoord geven: voor marketing, PR en (employer) branding redenen!



Als CEO’s, woordvoerders, general managers en andere bestuursleden tegenwoordig in de (web) pers vermeld worden, wordt in het interview of citaat vaak een link naar hun LinkedIn profiel gebruikt.



Als mensen op de link in het online artikel klikken en zij zien een onvolledig en saai profiel, dan zouden zij kunnen afleiden dat de organisatie die zij vertegenwoordigen ook saai en onaantrekkelijk is.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10