zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Complexiteit van mobiele toestellen neemt toe



De complexiteit van de toestellen en mogelijkheden zijn voor veel gebruikers een obstakel om een nieuw toestel in gebruik te nemen. Dat blijkt uit onderzoek van Coleman-Parkers, dat werd uitgevoerd in januari 2009. Van de respondenten geeft 95% aan meer datadiensten te willen gebruiken zodra het eenvoudiger is om de applicaties te installeren en benutten. Wouter Deelman, directeur van Qelp, verklaart dat soms wel 27 handelingen nodig zijn om wijzigingen op een mobiel toestel te activeren. Qelp biedt telecomproviders een dienst aan waarmee consumenten informatie krijgen over hun specifieke abonnementsvorm en toestel.

Qelp heeft onder meer KPN, T-Mobile, Telfort en Rabo Mobiel als klant. Het bedrijf is tevens actief in België, waar BASE gebruik maakt van de diensten. De door Qelp geleverde informatie is opgeslagen op een centrale server van Qelp. Het contentmanagementsysteem werd in eigen huis ontwikkeld. Het onderhoud van het systeem en een deel van de contentproductie vinden plaats in India.

Bron(nen):
Automatisering Gids (1-5-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10