zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Groen relatiegeschenk is goed voor milieu en voor gever



Greenmotion is gespecialiseerd in duurzame relatiegeschenken. Directeur Elles van Millengen merkt in Greenmotion nog niets van de recessie. Bedrijven snijden nog niet in het budget voor relatiegeschenken, denkt zij. In deze tijd kiezen bedrijven juist vaker voor een duurzaam geschenk. De producten van Greenmotion zijn niet per se duurzaam, maar hebben een duurzame functie. Geschenk met Verhaal biedt relatiegeschenken die zijn geproduceerd in achterstandsgebieden en waarvoor een eerlijke prijs is betaald.

Directeur Peter Zevenhuizen zegt dat steeds meer bedrijven dit soort relatiegeschenken aanbieden en dat steeds meer klanten ernaar vragen. Het onlangs gestarte Greengiving biedt biologisch afbreekbare en natuurlijke producten en groene energieproducten. Het bedrijf is in een moeilijke tijd van start gegaan, geeft partner Florus Floor toe, maar de vraag naar de producten is groot.

Bron(nen):
Adforesult (april 2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10