zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederlander beknibbelt op eten buiten de deur



Geïnspireerd door kookprogramma`s op tv gaan mensen in de eigen keuken aan de slag. Ze zijn daarbij bereid de portemonnee te trekken voor luxe en wat duurdere producten. Consumenten letten anno 2009 echter goed op de prijs-kwaliteitverhouding. Ze zullen meer dan in voorgaande jaren proberen producten te kopen die in de aanbieding zijn. De Nederlandse consument hecht volgens het FSIN daarnaast veel waarde aan gemak.

De foodservicebranche speelt op deze trends in door hun bezorg- en afhaaldiensten onder de aandacht te brengen. FSIN verwacht dat de verkoop van brood en banket in 2009 ongeveer gelijk ligt aan die in 2008. De resultaten van afzonderlijke ondernemingen zijn afhankelijk van het aandeel derde kanaal in hun omzet.

Bron(nen):
Bakkerswereld (9-2-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10