zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Sint Lucas Andreas Ziekenhuis gaat voor mix tussen hospitality en security



Volgens Isaak zijn de medewerkers de ogen en oren van de organisatie. Iedereen moet volgens hem beveiligingsbewust zijn. De beveiligers moeten vooral transparant en toegankelijk zijn. Zo moet voorkomen worden dat medewerkers incidenten niet aan de beveiliging doorgeven. Daarvoor is ook een duidelijk protocol opgesteld waarin staat wat wel en niet geaccepteerd wordt.

Verder vergt het voorkomen van agressie volgens Isaak een zorgvuldige manier van communiceren. De richtlijnen voor bezoekers moeten dan ook voor iedereen geheel duidelijk zijn en consequent worden nageleefd. Isaak en zijn beveiligers willen de klant graag helpen, maar de huisregels dienen wel altijd in acht te worden genomen, anders kan de klant volgens Isaak niet altijd op een klantvriendelijke dienstverlening rekenen. Maximale dienstverlening vergt flexibiliteit van staf en medewerkers.

Bron(nen):
Beveiliging (maart 2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10