zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Met personal branding haalt u het beste uit uzelf



Personal branding is in de Verenigde Staten ontstaan en inmiddels krijgt het ook in Nederland voet aan de grond. Sinds anderhalf jaar verdient Tom Scholte er zelfs zijn brood mee. Scholte helpt mensen bij het ontdekken en versterken van hun `onderscheidende merkwaarden`. Daar draait het namelijk allemaal om bij personal branding.

Ook werknemers moeten op zoek naar hun `merkwaarden` en die vooral ook gaan uitdragen. De komende jaren wordt personal branding voor professionals noodzaak, aldus Scholte. `Organisaties vragen flexibiliteit en mobiliteit van medewerkers. Kijk eens op jullie visitekaartjes. Grote kans dat jouw functie over tien jaar niet meer bestaat. Vroeger betekende een vast contract zekerheid, nu betekent het elke paar jaar een reorganisatie, een nieuwe afdelingsnaam en intern solliciteren op projecten en nieuwe functies.`

Bron(nen):
Het Financieele Dagblad (19-2-2009)
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10